Startseite
Der Weg zum Führerausweis
Fahrunterricht
Aufbau der Ausbildung
Preise
Anmeldung
Über mich
VKU
Theorie
2 Phasen-Ausbildung
News
Jokes
Gästebuch
Kontakt
Gästebuch
Hier können Sie sich eintragen

Anzahl Einträge: 129 Seite 1 von 13

Eintrag von: 12.10.2017, 13:23
Manuel
Wettingen
Wueh! dank dir hani jetzt d prüefig au gschafft. Danke viel mal. D Fahrstunde sind immer mega lustig, abwechselnd und lernrich gsi. whiipa! und jetzt brum brum
Eintrag von: 29.03.2017, 12:25
Marco
Nussbaumen
Hoi Padi :)

Echli en verspötete Iitrag :)
Dankevelmal für die super Fahrstunde, hett immer Spass gmacht. Mer het gmerkt dases dir mega wichtig isch, dass mer gued ufd Fahrprüefig vorbereitet ish, somit es grosses Lob dafür.

Au all die Zusatztipps chömed immer wieder zur Ahwendig vo dem her guedi Arbeit :)

Danke
Eintrag von: 13.03.2017, 18:01
Naveen Hoi Patrick

Merci nomal für all dini Tipps und Geduld wo du entgegebracht hesh. Han mich immer mega uf dFahrstunde greut kha und han jedesmal eppis neus chenne lerne. Du bish en tolle und humorvolle Typ, wo mit viel Leideschaft und Erfahrig einem das Fahre bibringt. Mach witer so und mer gseht sich uf de strass! :)
Eintrag von: 24.01.2017, 19:50
Sven Meier
Dübendorf
Bestanden !! :)
Nachdem ich das erste mal durch die Praktische Führerprüfung durchgefallen bin. Habe ich zu Parick gewechslet er hat mir stets geduldig alles erklärt und mir das fahren auf eine Humorvolle aber seriöse weise beigebracht so dass ich die Prüfung bei ihm ohne probleme bestanden habe. Kann ihn nur empfehlen LG Sven Meier
Eintrag von: 17.11.2016, 17:48
Nemo
Baden
Danke Patrick! Du machsch en guete Job ;) Sind agnähmi und spannendi Fahrstundä gsie, au näbscht em fahre immer gueti gspröch.
Eintrag von: 04.10.2016, 14:40
Elif
Nussbaumen
Deff ich vorstelle? Patrick Cajacob; ned nur de besht Fahrlehrer, sondern au en mega tolle Mensch! 🙂:-)

Ich will mich ganz herzlich namal für alles bedanke! Für dini Geduld, für all dini Tipps und Erklärige. Dank dir getrau ich mich alleige uf d' Strass und fühl mich sicher!
Han die unterhaltsame und lehrriche Fahrstunde immer bi dir gnosse, bin immer mega gern und motiviert cho. Vermiss es!

Mach witer so, du bisch de best Fahrlehrer, wo mir sich vorstelle cha!
Witerempfehlt wirsch uf jede Fall vo mir! 🙂:-)

Ganz liebi Grüess
Elif
Eintrag von: 20.07.2016, 00:09
Stefan
Wettingen
Hey Patrick, viele Dank für dini tolle Fahrstunde, han mich jedesmol uf die gfreut. Ich wünsche alle zuekünftige Fahrschüeler genau soviel Spass und schöns Wetter wie ichs han dörfe gnüsse.

Grz und viele Dank
Stefan
Eintrag von: 22.06.2016, 07:36
Elias
Baden
Hoi Patrick, ich danke der villmal für di gmeinsame Fahrstunde! So wie ers biibringt chunnt mer sicher as Ziel;) mit sinere gelasseheit und autorität, wo eim entspannt und locker ad Prüefig anebringt:)
Danke Patrick, mer gseht sich
Eintrag von: 04.02.2016, 14:32
Jasmin
Baden
Heya! Ein Mann für alles unser Patrick!

Egal wie unsicher du dir bist, bei ihm bist du gut aufgehoben :) Er geht unheimlich gut auf seine Fahrschüler ein und ist ein sehr erfahrener Lehrer, sodass du einen entspannten und erfolgreichen Weg zu deiner Prüfung hast!

Danke auch hiernochmals für deine tollen Fahrstunden und deine hilfreiche Unterstützung, hat Spass gemacht!

Jasmin
Eintrag von: 24.12.2015, 21:25
andrea
ascona
Liebe Grüsse sendet
www.ps-profi.ch

Seite: [ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ]
Kontakt | Suche | Seite drucken © 2017 Helen Rubli